Zsirpapa készült, de ki kell hagynia a Miskolc Ralit

28 03 2014

Nagyon készült Zsiros Imre az idei szezonnyitóra, annál is inkább, mert navigátorát, Erdélyi Lászlót kölcsönadta a csapat ifjú titánjának, Tóth Ottónak, ő pedig keresztfiával, Zsiros Sándorral indult volna a Miskolc Ralin. Sajnos azonban egy korábbi sérülés kiújult, így Zsirpapa otthon, ágyból követi a versenyt.

Zsiros (Large)

Zsiros Imre: – Szétvet az ideg, hogy nem lehetek ott Miskolcon. Az elmúlt hónapokban rengeteget melóztunk, a parkettaüzlet mellett nyitottunk egy csempeboltot is a Füredi út 72-ben. Egész télen ezzel voltam elfoglalva, és már nagyon vártam a raliszezon kezdetét, de kiújult a korábbi gerincsérülésem, úgyhogy most itthon fekszem, és az interneten fogom követni a versenyt.

Azért is sajnálom, hogy nem tudok indulni, mert Erdélyi Lacit kölcsönadtam Tóth Ottónak, én pedig a keresztfiammal, Zsiros Sanyival neveztem. Ők ketten a csapatunk fiatal tagjai, együtt akarnak majd versenyezni, de egyelőre még rutint kell szerezniük, ebben akartunk segíteni nekik. Sanyi így sofőr nélkül maradt, de szerelőként lement a versenyre.

Nem tudom, mennyit kell kihagynom, ha rajtam múlik, már holnap a VFTS-ben ülnék.

A csapat együttműködő partnerei: LÉZER Irodatechnika, Saldo Irodatechnika, ZS-M Team Parketta, www.ladabolt.hu, a családjaink és minden VFTS-szurkoló, csempemuvek.hu

 

Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

